"Умеће комуникације 2 - комуникацијске вештине у пракси"

Каталошки број програма: 5  

Не

Удружење грађана ТИМ ПСИХОКОД, Београд, Младе Босне 12, lobodok@open.telekom.rs, 0116446466, 0642237009

Ирена Лободок Штулић, lobodok@open.telekom.rs, 0116446466, 0642237009

Ирена Лободок Штулић, дипл. психолог ( VII степен), Удружење грађана "ТИМ ПСИХОКОД"; Милка Михаиловић, Дипл. школски психолог-педагог (VII ) , Гимназија „Бранислав Петронијевић“ Уб; Славица Кијевчанин, дипломирани школски психолог педагог, Дечија фондација Песталоци; Марија Кривачиђ, Мастер Гешталт психотерапије, Студио за професионални и лични раст и развој ,,Пс

Ирена Лободок Штулић, дипл. психолог ( VII степен), Удружење грађана "ТИМ ПСИХОКОД"; Милка Михаиловић, Дипл. школски психолог-педагог (VII ) , Гимназија „Бранислав Петронијевић“ Уб; Валентина Ранчић, VII степен, „Hive Group“ d.o.o; Славица Кијевчанин, дипломирани школски психолог педагог, Дечија фондација Песталоци; Марија Кривачиђ, Мастер Гешталт психотерапије, Студио за професионални и лични раст и развој ,,Пс; Лидија Марковић, Дипл. школски психолог-педагог, ЦЗОДО РЈ Дом „Моша Пијаде“; Сузана Станковић-Илић, Дипломирани психолог, ОШ "Васа Пелагић"; Душанка Јовановић, Мастер Гешталт психотерапије, Студио за професионални и лични раст и развој ,,Пс

васпитни рад

наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција

Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву

Оснаживање и континуирано оспособљавање наставника, стручних сарадника и васпитача за доследну примену и унапређивање стечених комуникацијских знања и вештина, коришћењем искустава примене у школској васпитној пракси

Oјачавање мотивације учесника за континуирано унапређивање комуникацијских знања и вештина путем сталног трансфера на праксу и повратног учења из праксе; Преиспитивање сопствених комуникацијских образаца и промишљање о делотворности стечених вештина са аспекта уочених могућности и ограничења у школској пракси; Продубљивање и проширивање комуникацијских знања и вештина: овладавање техникама давања конструктивних повратних информација, похвала, критика; Сагледавање и разумевање ставова и уверења који су у основи различитих стилова комуникације, уз оснаживање за избор самопоузданог (асертивног) стила у односу са ученицима, родитељима, колегама; Систематизација усвојених комуникацијских смерница креирањем интерног комуникацијског подсетника

Учесници: Показују ангажован однос према проблематици васпитног рада и ојачану опредељеност за конструктивну комуникацију; Склони су размени искустава ради узајамне подршке и учења; Сигурније приступају проблемским ситуацијама и антиципирају ефекте својих реакција, прожимајући комуникацијска знања и вештине са искуством примене у пракси; Разумеју значај повратних информација и оснажени су да их конструктивно размењују како би унапредили рад;Сензибилисани су и оспособљени да ученику /колеги упуте конструктивну похвалу и критику и да је адекватно приме и искористе;Знају како да самопоуздано изразе своје потребе и ставове; Учешћем у изради комуникацијског плана и подсетника, повећава се мотивација, одговорност и сарадљивост свих актера

  • 1. дан
    • Увод; Основна полазишта и циљеви развијања и сталне надградње комуникацијских знања и вештина
    • Процена квалитета комуникације у различитим релацијама и окружењима
    • пауза
    • Основни постулати и технике конструктивне комуникације и њихова примена у пракси
    • пауза
    • Утицај комуникацијских вештина на васпитну праксу-примери добре праксе и тешкоће у примени
    • пауза
    • Специфичне комуникацијске технике: примена конструктивних повратних информација (похвала и критика)
    • пауза
    • Самопоуздани стил понашања и комуникације – одраз уверења и васпитних усмерења наставника
    • пауза
    • Могућности, правци и планови даљег унапређивања комуникације и сарадње у професионалним односима
    • Завршне активности

30

дана: 1
бодова: 8

Цена једнодневног семинара по учеснику је 2800 динара. Укључује радне материјале, потрошни материјал за рад, надокнаду хонорара водитеља, путне трошкове за водитеље, накнадне трошкове у фази праћења примене, као и остале припадајуће трошкове УГ „Тима Психокод“. Цена за школу се формира у складу са бројем учесника и не укључује освежење.

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 ОШ "Вук Караџић", Школска 4, Сремчица Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 21 3.97
2 Пољопривредно - хемијска школа "ДР Ђорђе Радић", М.Бркушанца Мишка 2, Краљево Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 23 3.98
3 ОШ "Вук Караџић", Школска 4, Сремчица Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 21 3.89
4 Музичка школа Суботица, Штросмајерова 3 Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 30 3.94
5 ОШ "Светозар Марковић", Хаџи Милентијева 70, Београд Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 17 3.98
6 Дом ученика средњих школа "Патријарх Павле", Здравка Челара 14, Београд Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 29 3.91
7 Гимназија "Бранислав Петронијевић", Уб Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 29 3.95
8 ОШ "Др Зоран Ђинђић", Ниш, Павла Софрића 30 Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 29 3.94
9 ОШ "Емилија Остојић", Пожега, Књаза Милоша 26 Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 20 3.97
10 ВОС "Креативно перо", Толстојева 58, Београд Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 24 3.93
11 XIII београдска гимназија Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић 21 3.97

Укупно учесника: 264 | Просечна оцена: 3.95