Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета”
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
| # | К | П | Програм | Трајање |
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање |
| 24 | К6, К9, К19 |
Вештине грађења односа са децом и родитељимаПР агенција ”Центар Ивес”Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 607 | К2, К5, К23 |
МОБИЛНИ УРЕЂАЈИ У НАСТАВИЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 649 | К2, К5, К23 |
ОНЛАЈН ИГРЕ У НАСТАВИЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 791 | К5, К11 |
"Подршка и структура" - стратегије грађења односа који подржавају добробит детета кроз социјално-емоционално учењеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 793 | К5, К11 |
"Спортико Змај-јасле“ подстицајне и превентивне моторичке активности деце јасленог узрастаПредшколска установа "Раковица"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 795 | К5, К11 |
,,Од тачке до линије“ Интегрисано учење у инспиративним просторним целинамаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 796 | К5, К11, К19 |
Oд питања до сазнања – пројектно планирање кроз драмско-истраживачко питањеЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 800 | К5, К11 |
Васпитач и стручни сарадник у реалном програмуПУ Повратак природиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 804 | К6, К20 |
Вртић као сигурна база: Модел подршке транзицији детета из породице у вртић - ”Kако се постаје Вртићанин?”Центар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 812 | К5, К11, К16 |
Деца уче свим чулима и целим теломВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 814 | К5, К11 |
Дигиталне технологије као подршка документовању у вртићуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 816 | К5, К11, К16 |
ДОКУМЕНТОВАЊЕ КАО ПОДРШКА УЧЕЊУПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 817 | К7, К11 |
Документовање у функцији оснаживања практичара у развијању реалног програмаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 820 | К5, К11 |
ЗАЈЕДНИЧКО РАЗВИЈАЊЕ ПРОГРАМА СА ДЕЦОМПУ ВрачарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 821 | К7, К10 |
Игра деце као извор добробитиОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 823 | К6, К9 |
ИЗАЗОВИ РОДИТЕЉСТВА - обука практичара за рад са родитељимаПредшколска установа - дечји вртић МаштолендНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 825 | К5 |
КАКО КОМУНИЦИРАТИ СА ДЕЦОМ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА И ЊИХОВИМ РОДИТЕЉИМАФилозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 830 | К5, К6, К7, К8 |
Модели креативне приче за децу предшколског узрастаВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 834 | К5, К11, К16 |
НТЦ систем учења – практична примена сазнања из неуронаука у васпитно образовном радуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 835 | К7, К11, К16 |
О ПРОЈЕКТИМА КРОЗ СЛИКЕ И РЕЧИ - документовање учења и развоја пројектаУдружење ЕдупрофНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 837 | К5, К8 |
Од игре до музичке композицијеУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 839 | К5, К11 |
Озвучимо пројекатPU "Dobra vila"Непосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
| 840 | К5, К6, К9, К11, К16 |
Партиципација у вртићу – од учествовања до (су)деловањаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 842 | К5 |
Подршка дечјој игри у вртићуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 844 | К5 |
Подршка добробити кроз односе и делањеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 845 | К7 |
Подршка остварености и испуњености васпитача у свом послу кроз међусобно консултовање у радуСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 846 | К5, К11 |
Подршка социјалној добробити детета кроз развијање социјалних вештина у оквиру Основа програма Године узлетаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 850 | К5, К11, К13, К16, К23 |
Подстицање дечјег развоја применом и обликовањем природних материјалаУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 852 | К5, К11, К16 |
Праћење и документовање као подршка учешћу деце у програмуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 853 | К5 |
ПРЕДШКОЛСКА УСТАНОВА КАО СИГУРНА ЗОНА : КЉУЧНА ЗНАЊЕ ИЗ ПРВЕ ПОМОЋИСавез удружења медициснких сестара ПУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 855 | К5, К11, К16 |
Препознати и уважити јединственост детета - пут ка решењу изазовног понашањаЕдукативни центар НОВИ КОРАЦИНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
| 860 | К5, К11 |
Примена пројектног планирања у предшколској установи кроз елементе интегрисаног учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 863 | К5, К11, К19 |
Прича у игри, игра у причи, драмско-приповедачке провокације у пројектном планирањуЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 864 | К5, К11, К16 |
ПРОЈЕКТИ СА ДЕЦОМ У ПРЕДШКОЛСКОЈ УСТАНОВИПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 866 | К5, К11 |
ПУТОКАЗИ КА УЧЕЊУУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 870 | К5 |
Развијање реалног програма у години пред полазак у школуЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 873 | К5, К11 |
РУТИНЕ И РИТУАЛИ У ФУНКЦИЈИ ПОДРШКЕ ДОБРОБИТИ ДЕТЕТАУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 874 | К5, К11 |
Свака боја сваком лепо стоји: од родних стереотипа до родне једнакости у вртићуВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 875 | К5, К11 |
Специфичности и могућности рада у домену музике у оквиру програмске концепције „Године узлета“Klett друштво за развој образовањаЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 8 |
|
| 876 | К5, К11, К16 |
Тематско/пројектно планирање у функцији интегрисаног приступа учењуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 882 | К3, К5, К7, К12 |
Утицај токсичног стреса на рани развој мождане архитектуреАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
2
бодова: 10 |
|
| 883 | К5, К11 |
ХОЛИСТИЧКИ ПРИСТУП РАНОМ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА И „ГОДИНЕ УЗЛЕТА“ – ИЗАЗОВИ И ПЕРСПЕКТИВЕВисока струковна васпитачка и медицинска школа у ВршцуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 884 | К5, К11, К16 |
„Значај дечије игре и материјала за игру“Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 887 | К6, К10 |
„Сви то смо ми –креирање различитих програма за децу предшколског узраста“Предшколска установа , ЗрењанинНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 888 | К5 |
„Сензоперцептивне активности у вртићу“Центар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 889 | К5, К11 |
„Спортико Змај" – примена моторичких активности са циљем оптимизације развоја деце вртићког узрастаПредшколска установа "Раковица"Непосредно |
дана:
3
бодова: 22 |
|
| 1037 | К7 |
Музичка и ликовна уметност у контексту одрживог развојаВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |