природне науке
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
| # | К | П | Програм | Трајање |
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање |
| 890 | К1 |
Амбалажа, отпад , рециклааОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 891 | К1, К5 |
Виртуелни хербаријумОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 892 | К1 |
Експериментални заокрет - практична настава у хемији и физичкој хемији у служби функционалног знањаУниверзитет у Београду-Факултет за физичку хемијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 893 | К1, К2 |
Експерименти у наставиОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 894 | К2 |
Експерименти у настави биологије и екологије и развој критичког мишљења код ученикаМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 895 | К1 |
Занимљива биологија кроз оглед и двоглед као компонента развоја еколошке свести деце и младихКреативна педагогијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 896 | К1 |
Интерактивни приступ раздвајању смеша и израчунавањима у хемијиУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 897 | К1 |
Интерактивни приступ раздвајању смеша и израчунавањима у хемијиУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
| 898 | К2 |
Интердисциплинарни приступ настави хемије, биологије и физике.Klett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 899 | К2, К5 |
Истражујемо природне појавеЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању СомборНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 900 | К2 |
Корелација природних наука у наставиМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 901 | К1 |
Локални ефекти глобалних климатских промена на биолошке, еколошке и антропогене системеЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 902 | К2 |
МАПЕ УМА КАО ИНОВАТИВНО СРЕДСТВО ЗА УСВАЈАЊЕ ПРЕДСТАВА, ПОЈМОВА И ЗАКОНИТОСТИ ПРИЛИКОМ ИЗУЧАВАЊА ГЕОГРАФСКИХ САДРЖАЈАPrirodno-matematički fakultet, Departman za geografiju, turizam i hotelijerstvoНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 903 | К1 |
Модел „изокренуте учионице“ у настави хемијеУдружење за развој савременог образовања ГЕРУНДИЈУМНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 904 | К1 |
Модели и експерименти у настави физикеПриродно-математички факултетНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 905 | К2 |
Молекулско моделовање као помоћу у учењу међумолекулских интеракција у настави хемијеФондација Алек КавчићЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
| 906 | К1 |
Настава биологије у савременом окружењуФондација Алек КавчићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 907 | К2 |
Настава/учење хемије и проверавање постигнућа на даљинуСРПСКО ХЕМИЈСКО ДРУШТВОЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 16 |
|
| 908 | К1 |
Научници српског порекла и њихов допринос развоју науке и техникеМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 909 | К1 |
Национална географија у првом циклусу основног образовања и васпитањаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 910 | К1 |
Огледом до закона природеУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 911 | К1, К2 |
Примена географско информационих система у наставиМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 912 | К2 |
Примена савремених метода и ИК технологија у настави физике и сродних наукаДруштво физичара СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 913 | К1 |
ПРИМЕНА САВРЕМЕНИХ НАУЧНИХ САЗНАЊА У НАСТАВИ ГЕОГРАФИЈЕSrpsko geografsko društvoНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 914 | К1, К23 |
Проблемска настава природе и друштваШколски центар за савремено образовањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 915 | К2, К3 |
Републички семинар о настави физикеДруштво физичара СрбијеНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
| 916 | К2 |
Смиље и босиље – подстицаји за интердисциплинарне часовеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 917 | К1 |
У свету природе и друштваДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 918 | К2 |
Уважавање стилова учења као предикција добре праксе у настави предмета природних наукаМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 919 | К1, К2 |
Употреба мобилних телефона у настави физикеПриродно-математички факултетНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 920 | К2 |
Управљање пројектима из области заштите животне срединеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 921 | К2 |
Хемија плус: хемијски изазови за ученике изузетних способностиСРПСКО ХЕМИЈСКО ДРУШТВОНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
| 922 | К2 |
Хемију у контекст стави па се њоме бави!Klett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 923 | К1 |
„Моделарство- програм обуке наставника у изради модела“Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 1126 | К1 |
ОСАВРЕМЕЊАВАЊЕ СТРУЧНО-МЕТОДИЧКИХ ЗНАЊА ИЗ ДЕМОГРАФИЈЕГеографски институт Јован Цвијић, САНУНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1127 | К3, К18, К23 |
Секундарне сировине – Рециклажа неодвојиви део васпитно-образовног процесаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1128 | К1 |
СТЕМ образовање у функцији развоја кључних компетенција код ученикаPrirodno-matematički fakultetНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |