компетенције васпитача у непосредном раду са децом
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
| # | К | П | Програм | Трајање |
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање |
| 4 | К2, К5, К23 |
Не постављај питање да ли волим читањеДруштво школских библиотекара СрбијеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 29 |
|
| 11 | К2, К4, К5, К6, К7 |
Подстицање и унапређење тимског начина рада са ученицимаВИСОKОШKОЛСKА УСТАНОВА МЕТРОПОЛИТАН УНИВЕРЗИТЕТ У БЕОГРАДУЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 12 |
|
| 14 | К4, К5, К15, К23 |
Алтернатива насиљуДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 16 | К3, К5, К12, К14, К16, К23 |
Аутономност и интеркултуралност као вредности супротстављене предрасудама и дискриминацијиЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 23 | К4, К5, К9, К15, К19, К23 |
ВЕШТИНА ВЛАДАЊА СОБОМ - АСЕРТИВНА КОМУНИКАЦИЈАДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 46 | К1, К2, К3, К5, К12, К13, К17, К23 |
ДО ЛИЧНЕ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ФИЛОЗОФИЈЕ ПРИМЕНОМ ЕТИКE БРИЖНОСТИЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 52 | К3, К5, К11, К23 |
Ефикасно дисциплиновање – између жеља и могућностиУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 57 | К3, К4, К5, К6, К20, К23 |
Заједно до безбедне школеДруштво учитеља КрушевцаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 61 | К3, К5 |
Знањем до безбедности у саобраћајуУдружење професора информатике СрбијеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
| 67 | К2, К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Како да боље разумемо понашање и емотивне потребе деце и адолесценатаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 91 | К3, К5, К11, К14, К17, К23 |
Корак ка холистичком образовању - дете је целовито бићеСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 95 | К3, К5, К9, К14, К23 |
Лепота живота је у контакту са собом и другима - саосећајна, ненасилна комуникацијаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 107 | К3, К5, К17 |
Насиље у школи: примети и пријавиОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 111 | К3, К5, К19 |
Начини заштите младих од опасности и злостављања на интернетуУдружење професора информатике СрбијеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
| 112 | К3, К5, К12, К14, К16, К17, К23 |
Ни црно ни бело – програм за рад са децом/младима, против предрасуда, за толеранцију и интеркултуралностЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
| 122 | К3, К5, К11, К14, К19, К23 |
Основе медијске писмености у образовањуХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 126 | К3, К5, К11, К20, К23 |
Позитивна дисциплина и савремено одрастањеУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 127 | К3, К5, К9, К17, К23 |
Попуштајући васпитни стил – краткорочни и дугорочни ефектиУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 136 | К3, К5, К11, К16 |
Превенција – васпитна степеницаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 145 | К3, К5, К9, К14, К16, К23 |
Психичко и социјално вршњачко насиље: препознавање, интервенција и превенцијаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 146 | К1, К3, К4, К5 |
Пут ка школи без насиљаЦентар за унапређивање квалитета рада у образовним установама - ЦУКРОУНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 163 | К3, К5, К9, К14, К16, К17, К23 |
РАЗОТКРИВАЊЕ КОНФЛИКАТА У СИСТЕМУ ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА – КО СЕ БОЈИ ВУКА ЈОШ?Отворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 164 | К3, К5, К9, К19, К23 |
Раст и развој деце кроз препознавање и правилно усмеравање њихових капацитета и способностиЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 165 | К5, К12, К22 |
Реци НE насиљу у школиОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 185 | К3, К5, К9, К17, К23 |
Транзиција- креирање подршке кроз рефлексивни дијалог између васпитно-образовних установаУдружење родитеља и наставника "Партнерски за образовање"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 190 | К3, К5, К16, К23 |
Улога савремених медија у дигиталном насиљу и физичком здрављу ученикаУдружење физичара ОМЕГА, НишНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 197 | К3, К5, К9, К23 |
Унапређење компетенција наставника, васпитача и стручних сарадника у вртићима и школама за социјалну инклузију деце са проблемима у понашањуАсоцијација за алтернативно породично старање о деци - ФАМИЛИАНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 215 | К4, К5, К23 |
Школски часопис као инструмент за јачања васпитне улоге школе и етосаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 221 | К3, К5, К11, К14, К20, К23 |
„Препознавање знакова упозорења-улога школе у заштити детета од злостављања и занемаривања“Центар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 226 | К2, К5, К10, К23 |
"Педагошки метод Марије Монтесори и његова примена у васпитно-образовном раду“Школа за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
| 228 | К2, К5, К12, К14, К19, К23 |
Аугментативна и алтернативна комуникација - израда средстава и примена у праксиШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 229 | К3, К5, К8, К14, К19, К23 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизмаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 230 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Вишеструке интелигенције у васпитно образовном процесуЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 234 | К3, К5, К9, К17, К23 |
Даровита деца и ученици у инклузивном образовањуРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 236 | К3, К5, К17, К23 |
Даровито дете у разреду – од скривеног талента до ИОП-а 3 - онлајнУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
| 238 | К1, К5 |
Дете са дисфункцијом сензорне интеграције у вртићу и школиУдружење за физичке активности и рекреацију предшколске и школске деце са сметњама у развоју "Снага покрета"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 241 | К2, К3, К5, К11, К16, К17, К23 |
Дискалкулија – превенција, дијагностика и третманЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 246 | К2, К5, К11, К17, К23 |
ИНКЛУЗИЈА ОД ТЕОРИЈЕ ДО ПРАКСЕ 2Центар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 251 | К3, К5, К11, К14, К23 |
Како израдити едукативне материјале прилагођене деци/ученицима која наставу похађају по ИОП-у 1 и ИОП-у 2Центар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 252 | К3, К5, К11, К14, К23 |
Кругови пријатеља –вршњчка подршка деци и младима са тешкоћамаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 256 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
На даровитима свет остаје - Менса Србије о препознавању и раду са доровитимаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 258 | К2, К5, К12, К14, К23 |
НТЦ и рана музичка стимулацијаМотив MTНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 262 | К5, К8, К19, К23 |
ПОДРШКА ДОБРОБИТИ „ДРУГАЧИЈОЈ“ ДЕЦИВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 264 | К2, К5, К8, К14, К17 |
Практични приступи у раду са децом са аутизмом, поремећајима пажње и хиперактивношћуOсновна школа "Јован Стерија Поповић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 265 | К2, К5, К8, К14, К17 |
Практични приступи у раду са ученицима са потешкоћама у учењу – дислексија, дисграфија, дискалкулијаOсновна школа "Јован Стерија Поповић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 267 | К5, К7, К9, К17 |
Приступи у прилагођавању садржаја деци са сметњама у развоју – активности по мери дететаРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 269 | К2, К5, К14, К19, К23 |
Рад са даровитим ученицимаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 271 | К3, К5, К8 |
Радост покрета – програм за примену моторичких игара, облика кретања и неструктуираних материјала у стимулисању психомоторног развоја деце са сметњама у развојуАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 273 | К2, К5 |
Свеобухватни приступ у раду са децом/ученицима са аутизмомОШ Антон СкалаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 274 | К2, К5, К23 |
Тешкоће у учењу и понашању у вртићу и школи – дисхармоничан развој код децеПомоћ породициНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 303 | К3, К5, К19, К23 |
ДОБРА ПОСТУРА У СЛУЖБИ КУЛТУРЕ ТЕЛАУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 304 | К3, К5, К11, К14, К20, К23 |
Здрави животни стилови – Императив у васпитању и образовањуПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 305 | К3, К5, К9, К23 |
Здраво одрастање – Заштита менталног здравља и превенција болести зависности за узраст деце од 5 до 10 годинаПредшколска установа - дечји вртић МаштолендНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
| 308 | К2, К3, К5, К14, К18, К23 |
Исхраном до здрављаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 311 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Мала школа великог здравља- вежбе и игре духа и телаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 312 | К1, К5, К11, К19, К23 |
Моје здравље – моја одлукаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 314 | К3, К5, К9, К20, К23 |
Планинарство - Боравак у природи, утицај на развој и постигнућа ученикаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 316 | К1, К5, К9, К14, К18, К23 |
Прва помоћ у кризним ситуацијамаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 317 | К3, К5, К11, К14, К20, К23 |
Прва помоћ – значај и основне технике пружања прве помоћи у васпитно-образовном контекстуПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 318 | К3, К5, К17, К23 |
Превенцијом до здравих стилова животаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 327 | К2, К3, К5, К12 |
Унапређење здравствено-васпитних и психолошких компетенција запослених у образовању у време здравствених кризаПедагошки факултет у Сомбору, Универзитет у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 373 | К4, К5, К15, К19, К23 |
Мултимедијални садржаји у функцији образовања_5Отворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
| 382 | К2, К5, К12, К14, К19, К23 |
Поглед у будућностАкадемија ФилиповићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 390 | К1, К5 |
Рачунарско размишљањеАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 402 | К2, К5 |
Maло дете – велики истраживачПедагошки факултет у Сомбору, Универзитет у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 413 | К1, К2, К5, К11 |
Како приближити математику деци и ученицима кроз математичке игреОсновна школа "Краљ Петар I"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 416 | К2, К5, К17 |
Креативна математика - игром до математичких знања и вештинаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 430 | К1, К5, К11, К23 |
Примена Монтесори материјала за развој математичких компетенција у раду са децом од 5 до 10 годинаМонтесори друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 448 | К2, К5, К11 |
,, Дидактичке игрице за децу паметнице“Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 458 | К2, К4, К5, К6, К23 |
Ја могу! обука - Ниво 1Vega omladinski centarЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 9 |
|
| 459 | К2, К4, К5, К6, К23 |
Ја могу! обука - Ниво 2Vega omladinski centarЕлектронски |
недеља:
5
бодова: 19 |
|
| 469 | К2, К5, К11, К23 |
Алго метод стратешког учења у припремном предшколском и раном ОШ узрастуАлго центар за рани развој и превенцију менталног здравља децеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 470 | К2, К5, К7, К19, К23 |
Амбијентална настава у функцији подизања мотивације ученикаЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 476 | К2, К5 |
Буди јунак/јунакиња дигиталне причеДруштво учитеља БеоградаЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 16 |
|
| 484 | К2, К5 |
Виртуелне образовне екскурзијеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 500 | К2, К5 |
Дигиталне дидактичке игре у раду са децом предшколског и раног школског узрастаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 524 | К4, К5, К6, К15, К23 |
Е-портфолио ученика и децеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 525 | К2, К5, К23 |
Екскурзија као образовни ресурсОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 536 | К3, К5, К11, К13, К16, К17, К23 |
ИДЕАЛ - Интеркултурално учење кроз драмуБАЗААРТНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 581 | К3, К5, К12, К14, К23 |
Концентрацијом и мотивацијом до изузетностиДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 589 | К2, К5, К11, К23 |
Лутка и луткарство као инструмент у настави и раду са децомЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 590 | К2, К5, К15 |
Магија бајке као простор за грађење односаЦентар "Жил Верн"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 592 | К2, К5, К23 |
Мапе ума у образовно-васпитном процесуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 607 | К2, К5, К23 |
МОБИЛНИ УРЕЂАЈИ У НАСТАВИЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 649 | К2, К5, К23 |
ОНЛАЈН ИГРЕ У НАСТАВИЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 663 | К2, К5, К7, К19, К23 |
Педагошка документација није административни посаоЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 664 | К3, К5 |
Педагошки рад са даровитим ученицимаФилозофски факултет у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 671 | К2, К5 |
Подстицај интерактивности у ситуацијама за учење применом технике станицаТренинг центар "КОЦЕВСКИ"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 688 | К2, К5, К11, К23 |
Примена елемената Монтесори педагогије у предшколском и раном школском узрастуЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 701 | К2, К5, К9, К14, К18, К23 |
Пројектна настава као метод подучавања у савременим условима образовања и васпитањаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 712 | К2, К5, К7, К19, К23 |
Продукција нових и корисних идеја кроз креативне радионицеЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 720 | К3, К5, К10, К23 |
Развој интелектуалних вештина и одржање пажње код деце предшколског и раног школског узраста у савременом контекстуДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 748 | К2, К5, К21 |
У свету финансија - методичке основе за увођење финансијског образовања и васпитања у програме наставе и учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 766 | К2, К5 |
Учење путем открића у функцији развијања мотивације ученикаФилозофски факултет у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 771 | К2, К5, К11, К19, К23 |
УЧИМО ДА НАУЧИМОЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 785 | К2, К5, К11, К23 |
Читалачки почеци и Алго модел обукеАлго центар за рани развој и превенцију менталног здравља децеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 790 | К5, К11, К19 |
"Неговање вредности у међуљудским односима"Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 791 | К5, К11 |
"Подршка и структура" - стратегије грађења односа који подржавају добробит детета кроз социјално-емоционално учењеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 792 | К5, К11 |
"Помози ми да урадим сам" Унапређење квалитета дечијег учења и развоја путем ручно израђених играчака и дидактичких материјалаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 793 | К5, К11 |
"Спортико Змај-јасле“ подстицајне и превентивне моторичке активности деце јасленог узрастаПредшколска установа "Раковица"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 794 | К5, К11, К16 |
,,Вртић за све – планирање, организација и документовање различитих програма и облика рада“Центар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 795 | К5, К11 |
,,Од тачке до линије“ Интегрисано учење у инспиративним просторним целинамаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 796 | К5, К11, К19 |
Oд питања до сазнања – пројектно планирање кроз драмско-истраживачко питањеЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 798 | К5 |
Језичке игре као подстицање развоја говора код децеВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 799 | К5 |
Бројалице и телесна музика као средство рада у развоју говора предшколског дететаПредшколска установа "Стоногица"Непосредно |
дана:
3
бодова: 23 |
|
| 800 | К5, К11 |
Васпитач и стручни сарадник у реалном програмуПУ Повратак природиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 801 | К5, К10, К19 |
Васпитачи и дигитални медијиПредшколска установа "Мазза"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 803 | К5, К11, К19 |
Више од игре - драмски метод и драмске технике у раду са децомЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 805 | К5, К11, К19 |
Вртић као сигурна база: Партиципација деце као основ демократске праксе и развијања квалитетног реалног програма у вртићуЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 806 | К5, К12, К16 |
ВРТИЋ КАО СИГУРНО И ПОДСТИЦАЈНО ОКРУЖЕЊЕ ЗА УЧЕЊЕ И РАЗВОЈЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 808 | К5, К9 |
ГРАЂЕЊЕ ОДНОСА- ДЕЦА, РОДИТЕЉИ И ВАСПИТАЧИ У ВРТИЋУПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 809 | К5, К7, К11, К23 |
Да у вртићу свако учи радосно и лакоОбразовање плусНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 810 | К3, К5, К7, К9, К10, К11 |
ДАРОВИТО ДЕТЕ ОД ВРТИЋА ДО ШКОЛЕ (образовна и социоемоционална подршка)Висока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 811 | К5, К11, К19 |
Даровито дете у вртићу - препознавање и подстицање даровитости деце предшколског узрастаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 812 | К5, К11, К16 |
Деца уче свим чулима и целим теломВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 813 | К3, К5, К11, К23 |
Дечија књижевност – подстицај развоја емоционалне стабилности и социјалних вештина децеУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 814 | К5, К11 |
Дигиталне технологије као подршка документовању у вртићуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 815 | К5, К10, К19 |
Дигитални материјали у раду васпитачаПредшколска установа "Мазза"Електронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 816 | К5, К11, К16 |
ДОКУМЕНТОВАЊЕ КАО ПОДРШКА УЧЕЊУПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 818 | К5, К8, К16 |
Живети различитост у вртићуЦИП-Центар за интерактивну педагогијуЕлектронски |
недеља:
5
бодова: 30 |
|
| 820 | К5, К11 |
ЗАЈЕДНИЧКО РАЗВИЈАЊЕ ПРОГРАМА СА ДЕЦОМПУ ВрачарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 822 | К5, К9, К16 |
Игре у природи, игре са ризицимаПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 825 | К5 |
КАКО КОМУНИЦИРАТИ СА ДЕЦОМ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА И ЊИХОВИМ РОДИТЕЉИМАФилозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 826 | К5, К11, К16, К23 |
КОГНИТИВНА, СОЦИЈАЛНА И ЕМОЦИОНАЛНА ПОДРШКА ДЕЦИ У РАНОМ ДЕТИЊСТВУЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 828 | К5, К6, К9 |
Комуникацијске вештине деце предшколског узрастаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 830 | К5, К6, К7, К8 |
Модели креативне приче за децу предшколског узрастаВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 831 | К5, К11 |
Монтесори материјали у јаслицамаМонтесори друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 834 | К5, К11, К16 |
НТЦ систем учења – практична примена сазнања из неуронаука у васпитно образовном радуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 837 | К5, К8 |
Од игре до музичке композицијеУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 838 | К5, К11 |
Од конфликта до сарадње - 7 моћи васпитача за јаку вртићку заједницуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
| 839 | К5, К11 |
Озвучимо пројекатPU "Dobra vila"Непосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
| 840 | К5, К6, К9, К11, К16 |
Партиципација у вртићу – од учествовања до (су)деловањаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 842 | К5 |
Подршка дечјој игри у вртићуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 844 | К5 |
Подршка добробити кроз односе и делањеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 846 | К5, К11 |
Подршка социјалној добробити детета кроз развијање социјалних вештина у оквиру Основа програма Године узлетаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 850 | К5, К11, К13, К16, К23 |
Подстицање дечјег развоја применом и обликовањем природних материјалаУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 851 | К5, К11, К19 |
Позитивна дисциплина у вртићуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
| 852 | К5, К11, К16 |
Праћење и документовање као подршка учешћу деце у програмуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 853 | К5 |
ПРЕДШКОЛСКА УСТАНОВА КАО СИГУРНА ЗОНА : КЉУЧНА ЗНАЊЕ ИЗ ПРВЕ ПОМОЋИСавез удружења медициснких сестара ПУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 854 | К5, К9, К11 |
ПРЕПОЗНАЈ И ПОДРЖИ ПОТЕНЦИЈАЛНО ДАРОВИТО ДЕТЕУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 855 | К5, К11, К16 |
Препознати и уважити јединственост детета - пут ка решењу изазовног понашањаЕдукативни центар НОВИ КОРАЦИНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
| 857 | К5, К12 |
Применa СТЕАМ приступа и интегрисаног учења у образовањуТрећи камен од СунцаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 858 | К5, К12, К16, К23 |
Примена web 2.00 алата у образовањуТрећи камен од СунцаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 859 | К5 |
Примена принципа Валдорф педагогије у раду са децом предшколског узрастаОбразовање плусНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 860 | К5, К11 |
Примена пројектног планирања у предшколској установи кроз елементе интегрисаног учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 861 | К5, К11, К23 |
Природни вртићОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 862 | К2, К5, К11, К19 |
Приступ, вежбе и дидактички материјал за стимулацију деце са развојним кашњењемОШ "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 863 | К5, К11, К19 |
Прича у игри, игра у причи, драмско-приповедачке провокације у пројектном планирањуЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 864 | К5, К11, К16 |
ПРОЈЕКТИ СА ДЕЦОМ У ПРЕДШКОЛСКОЈ УСТАНОВИПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 866 | К5, К11 |
ПУТОКАЗИ КА УЧЕЊУУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 869 | К5, К10, К19, К23 |
Развијање предвештина читања и писања у предшколској установиВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
2
бодова: 17 |
|
| 870 | К5 |
Развијање реалног програма у години пред полазак у школуЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 871 | К5, К10 |
Рано препознавање поремећаја говора и социо-емоционалног развоја деце у јаслама и вртићима и практични приступи у раду - Модул 1Savez udrženja medicinskih sestara predškolskih ustanova SrbijeНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 873 | К5, К11 |
РУТИНЕ И РИТУАЛИ У ФУНКЦИЈИ ПОДРШКЕ ДОБРОБИТИ ДЕТЕТАУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 874 | К5, К11 |
Свака боја сваком лепо стоји: од родних стереотипа до родне једнакости у вртићуВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 875 | К5, К11 |
Специфичности и могућности рада у домену музике у оквиру програмске концепције „Године узлета“Klett друштво за развој образовањаЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 8 |
|
| 876 | К5, К11, К16 |
Тематско/пројектно планирање у функцији интегрисаног приступа учењуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 877 | К5, К11, К19 |
Тимски рад и компетенције васпитача у служби унапређења квалитета инклузивног процесаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 879 | К5, К11, К19 |
Употреба веб алата у предшколским установамаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 881 | К5, К6, К11, К12 |
Утицај музике на развој језичких способности код децеUMETNIČKO OBRAZOVANJE ČAROBNA FRULAНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 882 | К3, К5, К7, К12 |
Утицај токсичног стреса на рани развој мождане архитектуреАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
2
бодова: 10 |
|
| 883 | К5, К11 |
ХОЛИСТИЧКИ ПРИСТУП РАНОМ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА И „ГОДИНЕ УЗЛЕТА“ – ИЗАЗОВИ И ПЕРСПЕКТИВЕВисока струковна васпитачка и медицинска школа у ВршцуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 884 | К5, К11, К16 |
„Значај дечије игре и материјала за игру“Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 888 | К5 |
„Сензоперцептивне активности у вртићу“Центар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 889 | К5, К11 |
„Спортико Змај" – примена моторичких активности са циљем оптимизације развоја деце вртићког узрастаПредшколска установа "Раковица"Непосредно |
дана:
3
бодова: 22 |
|
| 891 | К1, К5 |
Виртуелни хербаријумОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 899 | К2, К5 |
Истражујемо природне појавеЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању СомборНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 930 | К2, К3, К5 |
Комплексна метода у настави почетног читања и писањаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1008 | К1, К2, К5, К11, К23 |
"ШКОЛА ГРАФИКЕ""Пријатељи деце општине Нови Београд"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 1009 | К1, К2, К5, К11, К23 |
"ШКОЛА КЕРАМИКЕ""Пријатељи деце општине Нови Београд"Непосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
| 1010 | К1, К2, К5, К11, К23 |
"ШКОЛА РУЧНОГ ТКАЊА""Пријатељи деце општине Нови Београд"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 1014 | К1, К5, К12, К14, К23 |
Више од музичке игреМотив MTНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1015 | К1, К5, К11, К23 |
Дете, музика и покретUMETNIČKO OBRAZOVANJE ČAROBNA FRULAНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1020 | К1, К3, К5, К10, К14, К23 |
Драмске игре у васпитању и образовању децеАкадемија техничко васпитачких струковних студија Ниш, Одсек ПиротНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1022 | К1, К5, К13 |
Игре ликовним елементимаАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1028 | К1, К2, К3, К5, К7, К10, К11, К14 |
Ликовна лабораторијаАкадемија техничко васпитачких струковних студија Ниш, Одсек ПиротНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1030 | К3, К5, К11, К13, К16, К17, К23 |
Мала школа позориштаБАЗААРТНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 1031 | К2, К5 |
Методички поступци при реализацији наставе музичке културе у разредној наставиДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1033 | К3, К5, К14, К23 |
Музика и ритам у функцији развоја и учењаДруштво дефектолога СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1034 | К1, К5 |
Музика уз помоћ рачунараОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 1035 | К1, К5, К12, К23 |
Музикограм – слушам, видим, разумемМотив MTНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1036 | К1, К2, К5, К9, К23 |
Музиком до знањаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1040 | К1, К5, К11, К23 |
Музички кабинет оријентисан на исходе учења применом Ел система методологије 1Udruženje muzičke umetnosti Music Art ProjectНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 1041 | К1, К5, К11, К23 |
Музички кабинет оријентисан на исходе учења применом Ел система методологије 2Udruženje muzičke umetnosti Music Art ProjectНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 1043 | К3, К5 |
Музичко стваралаштво и сценска уметностАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1046 | К1, К2, К3, К5, К14 |
Од одбаченог до корисног-рециклажа папира-ручни рад на даљинуУдружење за едукацију деце Цврчак и мравЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
| 1047 | К1, К2, К3, К5 |
Од папира до уметностиУдружење за едукацију деце Цврчак и мравНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 1055 | К1, К5, К23 |
Сензорнa стимулацијa у настави музике и других предметаПедагошки факултет у УжицуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1057 | К1, К5 |
Стваралачки код уметника - нови приступ настави Ликовне културе за учитеље, васпитаче и наставнике ликовне културеУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1058 | К3, К5, К14 |
Сценска лутка-од идеје до реализацијеАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1063 | К1, К3, К5, К10, К23 |
Холистички приступ музиком у васпитању и образовањуАкадемија техничко васпитачких струковних студија Ниш, Одсек ПиротНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1067 | К1, К2, К5, К11, К19 |
ВЕЖБАЈ ПРАВО БУДИ ЗДРАВОСавез за предшколски спорт и физичко васпитање СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1069 | К3, К5, К8, К14 |
Драмском игром до физичке активности - примена инспиративне средине, природних материјала и драмског садржаја који се усклађује са кретањемАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1083 | К2, К5, К11 |
Примена иновативних метода у настави физичког и здравственог васпитањаУдружење педагога физичке културе НишНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1093 | К1, К3, К5 |
Ходај право-мисли здравоФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1103 | К3, К4, К5, К6, К9, К12 |
Укључивање студената-волонтера као подршка социо-емоционалном развоју деце и младих нарочито из осетљивих група - "Старији брат, старија сестра"DAJ MI RUKUНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
| 1104 | К3, К5, К11, К14, К17, К23 |
„Дете у кризи- изазов савременог образовања“Отворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 1105 | К3, К4, К5, К6, К7, К9, К14, К20 |
„Слушај/кажи да се разумемо“ – вештине ненасилне комуникацијеАкадемија техничко васпитачких струковних студија Ниш, Одсек ПиротНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1107 | К3, К4, К5, К12, К20, К23 |
ВОДИЧ ЗА ВАСПИТАЧЕ - ПОРОДИЦА У ВРТЛОГУ ЗАВИСНОСТИЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1110 | К3, К5, К12, К17 |
Модел укључивања деце из осетљивих група у образовни систем РСОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 1117 | К2, К5, К11, К23 |
ПРОЈЕКТОВАЊЕ У СЛУЖБИ РАЗВОЈА ДЕЦЕ И САРАДЊЕ ВРТИЋА- ШКОЛЕ И ЗАЈЕДНИЦЕ (ОД ИДЕЈЕ ДО РЕАЛИЗАЦИЈЕ)Филозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 1124 | К2, К5, К23 |
Од свакодневног живота до функционалног знања - пројектна настава у праксиМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1125 | К5, К11, К16 |
Дете у животно - практичној ситуацији у вртићуПУ Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |