компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
| # | К | П | Програм | Трајање |
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање |
| 2 | К1, К12, К23 |
Е библиотека- једноставно и лако до успешног вођења школске библиотекеОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 16 | К3, К5, К12, К14, К16, К23 |
Аутономност и интеркултуралност као вредности супротстављене предрасудама и дискриминацијиЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 46 | К1, К2, К3, К5, К12, К13, К17, К23 |
ДО ЛИЧНЕ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ФИЛОЗОФИЈЕ ПРИМЕНОМ ЕТИКE БРИЖНОСТИЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 58 | К4, К6, К7, К12, К15, К17, К23 |
Заједно за бољу заштиту деце од насиља, злоупотребе, злостављања и занемаривањаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 67 | К2, К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Како да боље разумемо понашање и емотивне потребе деце и адолесценатаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 112 | К3, К5, К12, К14, К16, К17, К23 |
Ни црно ни бело – програм за рад са децом/младима, против предрасуда, за толеранцију и интеркултуралностЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
| 123 | К3, К7, К12, К14, К19, К22, К23 |
Планирање превенције и ефективно/ефикасно реаговање на насиље у образовно-васпитним и васпитно-образовним установамаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 165 | К5, К12, К22 |
Реци НE насиљу у школиОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 217 | К4, К7, К12, К20, К23 |
Шумови у комуникацији са родитељима - препознавање и превазилажењеЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 228 | К2, К5, К12, К14, К19, К23 |
Аугментативна и алтернативна комуникација - израда средстава и примена у праксиШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 230 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Вишеструке интелигенције у васпитно образовном процесуЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 256 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
На даровитима свет остаје - Менса Србије о препознавању и раду са доровитимаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 258 | К2, К5, К12, К14, К23 |
НТЦ и рана музичка стимулацијаМотив MTНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 275 | К2, К3, К7, К12, К19, К23 |
Употреба предмета и симбола у развијању комуникације код деце са тешкоћама и сметњама у развојуОсновна школа Драган КовачевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 301 | К4, К7, К12, К15, К20, К23 |
Болести зависности – препознавање, реаговање и превенција – оно што наставници треба да знајуУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 302 | К4, К6, К12, К15, К20, К23 |
Водич за управљање стресом и негативним емоцијамаДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 311 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Мала школа великог здравља- вежбе и игре духа и телаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 327 | К2, К3, К5, К12 |
Унапређење здравствено-васпитних и психолошких компетенција запослених у образовању у време здравствених кризаПедагошки факултет у Сомбору, Универзитет у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 328 | К4, К6, К12, К19, К23 |
Управљање стресом на радном местуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 382 | К2, К5, К12, К14, К19, К23 |
Поглед у будућностАкадемија ФилиповићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 474 | К2, К6, К12, К17, К23 |
Блог као основни дигитални алат запосленог у образовно-васпитним установамаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 479 | К2, К7, К12, К13, К17, К23 |
Веб алати за унапређење образовних постигнућа ученикаЦентар за образовање КрагујевацЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 16 |
|
| 581 | К3, К5, К12, К14, К23 |
Концентрацијом и мотивацијом до изузетностиДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 608 | К2, К7, К12, К19 |
Модели професионалног развоја – социјална, лична и професионална димензијаВисока струковна васпитачка и медицинска школа у ВршцуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 654 | К4, К12, К15, К18, К23 |
Основе рада на интернету и обрада текстаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 667 | К3, К4, К6, К12, К15, К21, К23 |
Писање пројеката – оспособљавање учесника за активну улогу у пројектном финансирањуЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 725 | К2, К12, К15, К18, К23 |
Рачунарске калкулације и слајд презентацијеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 735 | К2, К9, К12, К23 |
Сарадничко учење, учење за савремени животЦентар за промоцију наукеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
| 806 | К5, К12, К16 |
ВРТИЋ КАО СИГУРНО И ПОДСТИЦАЈНО ОКРУЖЕЊЕ ЗА УЧЕЊЕ И РАЗВОЈЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 857 | К5, К12 |
Применa СТЕАМ приступа и интегрисаног учења у образовањуТрећи камен од СунцаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 858 | К5, К12, К16, К23 |
Примена web 2.00 алата у образовањуТрећи камен од СунцаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 881 | К5, К6, К11, К12 |
Утицај музике на развој језичких способности код децеUMETNIČKO OBRAZOVANJE ČAROBNA FRULAНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 882 | К3, К5, К7, К12 |
Утицај токсичног стреса на рани развој мождане архитектуреАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
2
бодова: 10 |
|
| 1014 | К1, К5, К12, К14, К23 |
Више од музичке игреМотив MTНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1017 | К1, К12 |
ДИГИТАЛНИ АЛАТИ У МУЗИЧКОМ ОБРАЗОВАЊУ Програм ће се реализовати у оквиру пројекта Erasmus + KA2, „ДЕМУСИС"Филолошко-уметнички факултетЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 9 |
|
| 1035 | К1, К5, К12, К23 |
Музикограм – слушам, видим, разумемМотив MTНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1080 | К1, К12 |
Правци развоја инклузије у физичком и здравственом васпитањуУНИВЕРЗИТЕТ СИНГИДУНУМНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1101 | К4, К6, К7, К9, К12, К15, К19 |
Педагошка комуникологија у функцији развијања компетенција за квалитетну интерперсоналну комуникацију у школама и предшколским установама (у образовању).Предшколска установа Долина сунцокретаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1103 | К3, К4, К5, К6, К9, К12 |
Укључивање студената-волонтера као подршка социо-емоционалном развоју деце и младих нарочито из осетљивих група - "Старији брат, старија сестра"DAJ MI RUKUНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
| 1107 | К3, К4, К5, К12, К20, К23 |
ВОДИЧ ЗА ВАСПИТАЧЕ - ПОРОДИЦА У ВРТЛОГУ ЗАВИСНОСТИЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 1110 | К3, К5, К12, К17 |
Модел укључивања деце из осетљивих група у образовни систем РСОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |